Groupama asistenčné služby
Poisťovňa Union (1. 12. 2022 prebrala produkty neživotného poistenia poisťovne Groupama) poskytuje asistenčné služby Groupama Assistance 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Groupama kontakt |
zo Slovenska |
zo zahraničia |
Groupama PZP kontakt |
+421 2 2085 4504 |
+421 2 2085 4504 |
Kontakt pri cestovnom poistení |
|
+420 2 9633 9644 |
Groupama infolinka |
+421 2 2085 4208 |
|
Poistná udalosť Groupama |
+421 2 2085 4208 |
|
Groupama PZP asistenčné služby
Groupama PZP ponúka v rámci poistenia aj asistenčné služby. Tie vám zabezpečia bezplatnú asistenciu v prípade nehody, defektu alebo poruchy vášho auta. Groupama PZP asistenčné služby platia na území Slovenskej republiky, ako aj v krajinách uvedených v Zelenej karte.
Groupama asistenčné služby sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni na tel. čísle +421 2 2085 4504.
K asistenčným službám patrí:
- garancia príjazdu technika do 90 minút pri škodách na Slovensku
- oprava na mieste v prípade nehody, poruchy alebo defektu (do výšky 90 EUR pre SR a 150 EUR pre zahraničie)
- odtiahnutie do najbližšieho servisu, ak oprava nie je možná na mieste (do výšky 90 EUR pre SR a 150 EUR pre zahraničie)
- uschovanie auta až do jeho prevzatia autoservisom, maximálne na 3 dni (10 EUR/deň pre SR, 20 EUR/deň pre zahraničie)
- v prípade krádeže auta alebo opravy dlhšej ako 8 hodín ubytovanie vodiča a spolucestujúcich osôb (2 dni/60 EUR/osoba na noc pre SR alebo 3 dni/70 EUR/osoba na noc), alebo prepravu posádky do cieľa pôvodnej cesty alebo do miesta bydliska alebo zabezpečenie náhradného vozidla kategórie B na 1 deň
Asistenčné služby pri cestovnom poistení
Asistenčné služby poskytuje spoločnosť EuroCross Assistance Czech Republic na tel. čísle +420 2 9633 9644. Poskytuje nasledovné služby:
- informuje a poradí, na ktoré najvhodnejšie zdravotnícke zariadenie sa obrátiť
- zabezpečí prevoz do najbližšieho zdravotníckeho zariadenia, kde poskytnú vhodné lekárske ošetrenie
- zabezpečí zaslanie nevyhnutných liekov, pokiaľ nie sú na mieste k dispozícii
- vyšle zdravotnú sestru na vykonanie lekársky predpísaných úkonov spojených s nevyhnutnou liečbou
- pri hospitalizácii udržiava kontakt s poistenou osobou a inými relevantnými osobami, cestovnými spoločnosťami a lekármi
- v prípade potreby zabezpečí kvalifikovaný lekársky doprovod počas prevozu
- zabezpečí repatriáciu
- priebežne sa informuje o zdravotnom stave, sleduje, že ošetrenie a liečba sú primerane vykonávané
- tlmočí personálu nemocnice požiadavky poisteného v prípade jazykovej bariéry
- informuje zdravotné zariadenie o spôsobe platby
- odovzdáva odkazy rodinným príslušníkom
- zabezpečí repatriáciu telesných pozostatkov
- poskytne finančnú pomoc vrátane zablokovania kreditných kariet a prevodu peňazí pre poisteného
- poskytne zálohovú platbu v hotovosti na mieste